2009年9月6日星期日

Lesson 12: Translations

A) There are many great figures in history that have patriotic spirit concerned about country and people. They don’t seek to be high-ranking officials or earn a lot of money, and only hope the common people are able to have a good life.

B) 美国人感恩节是最伟大的节日之一。这天是十一月四次星期四。这天是一家人团圆的日子。工作的人还是外地的人尽可能回家过节。

C) 北京有很多公园。中山的公园是公园之一。另外各种各样的建筑,这公园有很多树和花。一个天,我跟一个朋友去了中山的公园。我的朋友好像没有意思的这公园。我问“你觉得这公园没有意思?”他说,“不是。我累了。”我问“你怎么累吧?你就来了到这公园。”他说“昨天晚上可能跟我睡觉很晚。”我说“结果早回吧。今天晚上尽可能早点睡觉。”

没有评论: